بخشی از متن دانلود فایل های word مقاله ارزيابي رضايت مندي بازديدکنندگان از کيفيت تسهيلات تفرجي به روش تجزيه و تحليل چند معياره رضايت :
سال انتشار : 1393
تعداد صفحات :16
با گسترش مناطق شهری و رشد شهرنشینی اشتیاق به سیر و سیاحت افزون شده است، بهطوریکه مشتاقان این امر با عنوان گردشگر در نقاط مختلف کره زمین امر گذراندن اوقات فراغت را تکامل بخشیدهاند. امروزه گردشگری در مناطق مختلف از رونق زیادی برخوردار است. در واقع با افزایش میزان اوقات فراغت مردم بر تعداد مسافرتها و رشد گردشگری افزوده شده است. در این میان رشد روزافزون گردشگری و رقابتی شدن این موضوع، لزوم توسعه و ارتقای کمی و کیفی تاسیسات و تجهیزات تفرجگاهی مورد نیاز گردشگران را انکارناپذیر نموده است. هدف هر توسعهای مبتنی بر رضایت مدیریت و استفادهکنندگان است. به منظور بهبود روشهای مدیریت، ثبت نظرات، ترجیحات و رضایت مردم از چنین مناطقی مهم است. ارزیابی نظرات گردشگران راهی سریع و ارزان برای بخشهایی از خدمات هستند که کیفیت آنها نیاز به بهبود دارد. این پژوهش نشان میدهد که چگونه روش تجزیه و تحلیل چند معیاره رضایت در بررسی رضایت بازدیدکنندگان / گردشگران قابل استفاده است. علاوه بر این نشان میدهد که چگونه رویکرد تجزیه و تحلیل شکاف در زمینه مدیریت تسهیلات تفرجی مفید خواهد بود.
